Who Got Served?

by | Jan 7, 2008 | 21 comments

I was hoping for a Pistons win over the Celtics because it would have made this rendition of Sheed’s pre game dance that much better. I had a feeling he was going to come strong with something new considering the game and all, but little did I know he was going to bust out some vintage break dance moves. In fact it sparked a memory for me so I looked up the credits for Breakin 2 Electric Boogaloo and sure enough there he was.

Breakin 2 Electric Boogaloo
  • Facebook
  • Twitter

Too bad the Pistons got served, but at least now I know the perfect gift for Sheed, though I am sure he doesn’t need it.

Video Courtesy of The Detroit Pistons and myTV20 Detroit

21 Comments

  1. claire

    sheed’s done it again haha. I love his pregame dance.

    Reply
  2. Anonymous

    sheed should let flip saunders do the dance just one time. that will be great!!

    Reply
  3. Richie

    Well, we were outplayed, but not out-danced!

    Reply
  4. Natalie

    Hey Thor: Don’t know what happend to you over there but I’m sorry.

    I forgot to ask you how your Radio Stint went?

    I didn’t get a chance to catch what you said because I was on my way to the game. Thanks for all the support!

    Reply
  5. Anonymous

    WTF? That’s retarded.

    Reply
  6. liz

    ^^ your face is retarded.

    Reply
  7. James

    LOL Nice comeback liz? Why would you go to anon332’s face is retarded if you cant see them? That’s 2nd grade stuff.

    Reply
  8. jC--23

    OMG Nat I can’t believe you’re familiar with “Breakin'”! I love both movies (1 & 2) and for a while thought I was one of the few people who had seen the two flicks.. I guess I was wrong.. Love the picture! Crackup.. Thanks for uploading the video aswell.. Peace, jC

    Reply
  9. Anonymous

    lol, I love Sheed. He’s is so funny. I know yall don’t like Flip Murrary, but man that dude looks good in a suite. GOSH!!! WOOOOOO!!! he really does. I want him to stay just so I can see him wear those suites.

    Reply
  10. Anonymous

    ^ewww

    haha ANYWAYSSS

    i looove the way when theyre about to all go to the center of the huddle.. they all give a little sheed dance by slapping their knees haha.. we’re soo unique :]

    Reply
  11. Anonymous

    ^my bad i forgot to mention that flips just not my type of guyy lol

    Reply
  12. Anonymous

    lol, he doesn’t have to be your type of guy because he’s not mine either, but I mean he looks kinda cute in that suite. Super Duper was cute as well in his suite. Maybe I went a little overboard, but still he was looking a little hot, lol.

    Reply
  13. Anonymous

    ummm we all know that chauncey looks the best in a suite…seriously. damn. And rips a close second…a very close second. Detroit’s backcourt is just hot in dress attire.

    Reply
  14. ayjay009

    wheres Billups, Hamilton, Prince & McDyess???i want them to join too!!lol
    and oh yeah DETROIT PISTONS are still better than CELTICS[period]

    go PISTONS!!!!!

    Reply
  15. Anonymous

    omg Chauncey is soooo hott!! ahahah. He’s adorable.

    And Rip is Cute =]

    Reply
  16. ayjay009

    DETROIT PISTONS hate list :

    #1 BOSTON CELTICS [i hate em now]

    #2 CHICAGO BULLS [2-0][DP’s first loss this season]

    #3 CLEVELAND CAVALIERS [i still remember from last season]

    go PISTONSSS!!

    Reply
  17. Anonymous

    okk let me just point out that it is spelled SUIT..suite is the special room you get at hotels… suit is the one you wear.. ha just thought id say it cause it was kindaa bugging me

    ANYwayssss

    13 days lefttttt!

    VOTE FOR YOUR PISTON ALL STARS PLEASEEE !!!

    Reply
  18. Dom

    yeah i was at the game that dance was classic i loved it but what i don’t love is how bostons gonna be spoon fed like the whole month of january and feb…http://www.nba.com/celtics/schedule/
    charlotte
    new jersey
    washington
    washington
    portland-maybe a loss
    philly
    new york
    toronto
    minesota
    orlando-loss to them once
    miami
    and finally dallas

    possibly might loose 2

    Reply
  19. Anonymous

    hahaha )))cool )))

    Reply

Submit a Comment

Your email address will not be published.

Pistons

  • Rasheed Wallace
  • Greg Monroe
  • Andre Drummond
  • Josh Smith
  • Brandon Jennings
  • Caron Butler
  • Kentavious Caldwell-Pope
  • Jodie Meeks
  • D.J. Augustin
  • Gigi Datome
  • Spencer Dinwiddie
  • Jonas Jerebko
  • Kyle Singler
  • Tony Mitchell
  • Stan Van Gundy
  • Arnie Kander
  • Mike Abdenour
  • Tom Gores
  • Greg Kelser
  • George Blaha
  • John Mason

Pistons Past

  • Chauncey Billups
  • Rodney Stuckey
  • Brandon Knight
  • Tayshaun Prince
  • Richard Hamilton
  • Jason Maxiell
  • Tracy McGrady
  • Will Bynum
  • Austin Daye
  • Chris Wilcox
  • Dajuan Summers
  • Peyton Siva
  • Kim English
  • Terrico White
  • Josh Harrellson
  • Charlie Villanueva
  • Vernon Macklin
  • Viacheslav Kravtsov
  • Ben Gordon
  • Ben Wallace
  • Isiah Thomas
  • Maurice Cheeks
  • Lawrence Frank
  • John Kuester
  • Chuck Daly
  • Bill Laimbeer
  • Joe Dumars

Archives